poniedziałek, 29 grudnia 2014

Liebster Award

Bardzo dziękuję za nominację :) http://zycie-to-nie-bajka-1d-onedirection.blogspot.ru/

Jeśli ktoś nie wie co to Liebster Award to:
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań.

NOMINUJĘ:












PYTANIA NA KTÓRE MAM ODPOWIEDZIEĆ:

1. Ile masz lat ?
2. Ulubiony sport
3. Jakiego przedmiotu szkolnego nie cierpisz ?
4. Ulubieniec z One Direction ?
5. Jakie są twoje 2 zalety ?
6. Denerwują cię komary, muszki itp.?
7. Ulubiony kolor ?
8. Masz rodzeństwo ?
9. Ulubiony serial telewizyjny ?
10. Masz jakieś zwierzątko ?
11. Co cię inspiruje do pisania ?

ODPOWIEDZI:

1. 13 lat
2. Hokej i ręczna
3. Historii
4. Harry
5. Mam poczucie humoru i jestem głupia w pozytywnym sensie.
6. Nienawidzę komarów.
7. Czarny i niebieski
8. Tak, mam młodszego brata
9. "Szpital" i "Szkoła"
10. Obecnie nie mam
11. One Direction

MOJE PYTANIA:

1. Jak masz na imię ?
2. Ile masz lat ?
3. Kiedy się urodziłaś ?
4. Jak ma na imię twój najlepszy przyjaciel/przyjaciółka ?
5. Ulubieniec z 1D ?
6. Ulubiona bajka z dzieciństwa ?
7. Masz rodzeństwo ?
8. Masz jakiegoś zwierzaka ?
9. Ulubiony kolor ?
10. Przyjaźń damsko-męska istnieje ?
11. Dlaczego postanowiłaś pisać bloga ?


JESZCZE RAZ, BARDZO DZIĘKUJĘ ZA NOMINACJĘ ♥

2 komentarze:

  1. bardzo dziękuje Ci za nominację <3
    powodzenia w dalszym pisaniu :*
    autroka bloga Ready To Run :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Złóż zamówienie w odpowiednim miejscu. ^^

    OdpowiedzUsuń