wtorek, 16 grudnia 2014

Prolog


Cześć nazywam się Diana Black. Mam 20 lat, świetną rodzinę oraz przyjaciół. Mieszkałam w Mullingar w Irlandii lecz z przyjaciółką rok temu przeprowadziłam się do Londynu. Kupiłyśmy tam mieszkanie. Londyn to miejsce, w którym zawsze chciałam zamieszkać, ale to już inna historia. Może Was zaciekawić, albo zanudzić na śmierć. Ale to już zostawcie dla siebie. Zacznę już opowiadać, bo się rozgadałam. Gdy byłam mała miałam może z trzy lata zaprzyjaźniłam się z Libby i Niallem. Byliśmy paczką najlepszych przyjaciół. Nie rozstawaliśmy się na krok. Bawiliśmy się w berka, chowanego i inne super zabawy dla dzieci. Gdy byliśmy starsi Niall zaczął mi się podobać miałam wtedy 12 lat. Pamiętam, gdy rozmawiałam z Libby:
- Libby, chyba zakochałam się w Niallu.                                        
- To powiedz mu to. Na pewno też coś do ciebie czuje.                   
- Skąd ty możesz to wiedzieć?                                                          
- Bo stoi za tobą i się uśmiecha.                                                         Byłam zdziwiona. Odwróciłam się i zamarłam. Stał tam uśmiechnięty od ucha do ucha Niall. Nie wiedziałam co mam powiedzieć. Kilka dni później zaprosił mnie nad jezioro. Wziął ze sobą gitarę. Zagrał mi i zaśpiewał. Powiedział, że napisał tą piosenkę specjalnie dla mnie. Wzruszyłam się. Miałam łzy w oczach. Później dał mi śliczny naszyjnik. Był to papierowy samolocik. Noszę go do dziś. Po dwóch latach oficjalnie zostaliśmy parą. Dla mnie był to ideał, ale przecież ideały nie istnieją, prawda?
Nialler był świetnym piosenkarzem. Miał wspaniały głos, a do tego potrafił grać na gitarze. Pamiętam jak rozmiawiałam z jego rodzicami. Chcieliśmy, żeby poszedł do X-Factor. Po długich naszych namowach zgodził się, ale powiedział, że gdy nie przejdzie dalej już nigdy nie wyjdzie z domu. Trzymaliśmy za niego kciuki. Przeszedł. I po tym wydarzeniu wszystko się zmieniło...
                                                                 ~*~
Jest prolog, a to oznacza, że niedługo rozdział pierwszy.
Podoba wam się? To jest mój pierwszy blog.
Do zobaczenia w rozdziale pierwszym :)
Tutaj macie mojego tt: twitter

5 komentarzy:

  1. fajny prolog. Czekam na pierwszy rozdział :D @Directioner4916

    OdpowiedzUsuń
  2. no łał hehe ;)
    Bardzo fajnie piszesz <3 :)
    Ciekawa historia się może rozegrać. Dziękuję za zaproszenie kochanie i czekam na następny z niecierpliwością :)
    @DanioloveXD
    http://unearthly-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Jak się cieszę że znalazłaś mojego bloga i wysłałaś mi swojego! Dawaj szybko pierwszy rozdział <3 P.S. U mnie już jest trzeci <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy prolog ♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy tylko ja zauważyłam, że X Factor zawsze wszystko może spieprzyć? XDD
    Boski *O*

    OdpowiedzUsuń